Blogger Layouts

Followers

Saturday, May 21, 2011

Pucuk Keledek Goreng Belacan

Ada ke antara kawan2 yang tak pernah masak pucuk keledek ni..? kalau ada apa kata cuba sekali mesti nak lagi.. rasanya lebih kurang macam kangkung..

Alhamdulillah maklong dah boleh kembali bersiaran menemui kawan2 dan anak2 melalui dunia maya ini.. pc maklong dah ok.. walaupun sebenarnya tak ok sangat.. pc bukanlah rosak sangat.. cuma bila maklong bersembang melalui skype dengan anak dan menantu maklong, in & maira.. belum sampai 30minit mesti mati.. dan bila anak maklong main game poker pun macam tu jugak.. jadi maklong hantarlah untuk dibaiki.. tapi keadaannya masih sama.. tiada apa2 perubahan..



Resepi nak masak pucuk keledek ni sama je dengan kita nak masak kangkung goreng.. uols klik je kat SINI..

6 comments:

nuwairani ismail said...

semoga dapat bertahan la..kalau nani, pc rosak ni maunya rasa mcm tercabut tangan.hehe

IXORAROXI said...

Akhirnya nampak juga Maklong bersiaran..best!jumpa dan jumpa lagi ya :)

Along Maklong said...

nani..
harap2 macam tulah..
makcik pun macam tu jugaklah..
bukan setakat tercabut tangan..
macam tercabut separuh nyawa.. nasib baik yg kat jepun tu dok g jalan ke kitami.. kalau tak lagi rasa sunyi dunia makcik ni.. huhu..

Along Maklong said...

Ixora..
alhamdulillah dapatlah baca semula komen kengkawan.. rasa rindu pun ada.. hihi..
terima kasih masih setia.. :D

MakNgah said...

ipar sy masukkn pucuk kledek dlm mihun goreng, yelah pagi2 dok lam kmpg, mnalah nk dptkn syur sawi kan, rsa sedap je

Along Maklong said...

aku sekarang ni lebih suka pucuk keledek dari kangkung..