Blogger Layouts

Followers

Thursday, May 26, 2011

Daging Goreng Halia



5 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Menu ni paling sy suka mkn tapi jrg buat pasal hubby tak suka dgg kalau wat pedas2 lagilah sy tak hingat dunia menambah nasi... skrg dh ada blog klau sy buat nnt sy share kan jugak macam m.long ni.

Maira Anjami said...

ala mak~gambo2 ni ade byng2 hitam la..x dpt nak mnikmati kesedapan gambo sepenuhnye..hikhik

Along Maklong said...

CT..
maklong kalau pedas2 memang feberet.. tak sabar nak tunggu CT punya resepi daging goreng pulak.. hehe..

Along Maklong said...

Adik..
tulah hasil tangkapan kamera mak yang dah dihempas pulas dik anak sedara adik yang buah tuuu.. haha..
nak tukar baru tak tahu bila nak dapat..

Arissa Adlina said...

mcm mana nak buat ye..bg resepi bole..tq