Blogger Layouts

Followers

Wednesday, May 11, 2011

Kek Pelangi kut..



6 comments:

cik cek said...

Maklong....rasa baru je kejap tadi tgk kek lapis...ni dah kek pelangi pulak...rajin bebenola maklong ni membaking kek...cek nak sepiring boleh ke....he he :)

IXORAROXI said...

rajinnya, jelesnya saya..balinglah skit ke saya :D

Along Maklong said...

Cek..
ni resepi mengelat namanya..
lebih adunan kek masam manis tu.. maklong bakar guna loyang lain.. hehe.. jadilah kek pelangi.. tapi rasanya sedap yang ni.. lebih lembut..
cek nak sepiring.. boleh2.. tunggu maklong buat lain ye.. yg ni dah katam dah.. :)

Along Maklong said...

Ixora..
tak rajin mana pun..
kek ni dah habis.. tinggal kek lapis je.. baki suami bawak bekal g kerja pagi tadi..

nuwairani ismail said...

aih makcik! kek pelangi lagi laku dr kek lapis ke? wah...kene cilok resepi kek pelangi la mcm ni..

Along Maklong said...

nani.. ni lebih dari adunan kek lapislah..
so.. rasa dia samalah cuma xde rasa asam manis tu.. tu agaknya yg dorang suka..