Blogger Layouts

Followers

Tuesday, May 17, 2011

Roti Pratha Segera

Ni minum petang maklong.. saja suka2 buat sebab ada kari ikan tengahari tadi kan.. bukan buat pun.. cuma panaskan.. buat 2 keping je.. sebab cuma maklong dengan menantu perempuan maklong je yang ada.. yang lain ada juga.. tapi, masing2 buat taik mata.. sebab cuaca kat selayang agak mendung sesekali hujan tapi tak lebat..



4 comments:

Citarasa Rinduan said...

nyami......
maklong...

aduh!!! terliurlah ayu memandangnya

sepiring boleh>>

IXORAROXI said...

Part kuah kari atas roti pratha yang best sesangat tu..boleh buat roti banjir tu Maklong :)

Along Maklong said...

Ayu.. boleh2..
ada lagi yang belum dimasak tu..
memang simpan stok untuk tetamu dtg mengejut.. hehe..

Along Maklong said...

Ixora..
kalau makan kat kedai dulu2..
memang maklong akan oder roti pratha banjir.. sedap...!!