Blogger Layouts

Followers

Wednesday, July 27, 2011

Stylish Blogger Award


Assalamualaikum Semua..

Awal pagi ni maklong BW.. tup2 teringat yang maklong belum ambik award dari anak maklong Maira.. punyalah lama.. baru maklong sempat gantung award ni kat sini.. sorry dik, mak kan bizi giler sepanjang 2 minggu ni.. terima kasih sebab bagi award ni kat mak..

Kepada sahabat blogger yang baru kenal maklong atau yang dah lama kenal.. hehe.. maklong nak kenalkan.. Maira ni anak maklong.. anak bongsu yang tak manja.. tapi dimanjakan oleh maklong dan seluruh ahli keluarga.. dia dgn suaminya banyak ajar maklong buat blog ni.. terima kasih adik & in.. anak maklong ni masih belajar nun jauh di negara matahari terbit n dah kawin pun.. jodoh dah sampai maklong on je..

Ala.. nak kena bagi award ni kat orang lain pulak.. ni yang tak dapat nak buat sebab award ni dah lama tersepuk.. jadi macam dah suam2 kuku je.. sorry lagi sekali dik.. lagi pun maklong nak gerak ke Putra Jaya.. bye..

7 comments:

Amie said...

Assalamualaikum Maklong,
Tahniah dapat award...jalan baik2 ye Maklong...

IXORAROXI said...

Rindumu Maklong, Rinduku jua..kikiki
semoga Maklong sihat selalu, senyum selalu ya

cik cek said...

Tahniah Maklong dapat award...:)

nuwairani ismail said...

amboi...bz betol skrg...ala2 YB pulak ye..

Along Maklong said...

amie..
w.salam..
terima kasih.. doakan ye..

ixora..
amin.. maklong sehat tapi kurang senyum.. hehe

cek..
terima kasih..

nani..
kan makcik dah kata melawat kawasan.. ala2 YB gitu.. hehe..

Citarasa Rinduan said...

mak long..
Tahniah..
sebenarnya ayu pun belum ambil award dari kawan2..

aduh.. mujur maklong ingatkan ayu...

PS; ke putrajaya ya? syerlah entry...

abah khalisha said...

btl2 stlish ni