Blogger Layouts

Followers

Wednesday, July 20, 2011

Asparagus Campur Cendawan

Assalamualaikum Semua..

Hari ni maklong masak yang senang2 je.. asparagus goreng campur cendawan campur udang.. ikan rebus maklong goreng dan sambal tempoyak.. rasa tak selera nak makan ko.. sebab insyaAllah awal pagi besuk biasanya pukul 4 pagi.. maklong nak balik felda.. nak sampai sana pagi.. ada beberapa urusan yang perlu paklong dan maklong selesaikan kat sana.. maklong dah lama tak balik ke Pahang ni.. tu yang xcited sangat..

Alhamdulillah.. paklong dapat durian runtuh.. tak banyak mana tapi jadilah dari tak ada langsung kan.. maklong pun tak nak kalah nak jugak jenguk2 belakang rumah maklong kut2 ada durian gugur.. hehe.. dah pesan kat jiran maklong minta tolong kutipkan sebab maklong nak rasa durian yang arwah suami maklong tanam..

Alhamdulillah.. anak maklong diana dah keluar wad tengahari tadi.. harap2 lepas ni dia terus sehat.. tak mabok2 lagi.. terima kasih kepada sahabat2 blogger yang mendoakan anak maklong.. lepas ni menantu maklong pulak tunggu giliran nak masuk wad bersalin.. rasa macam dah dekat je.. tengok dia macam tak selesa.. harap2 sempatlah maklong balik dari Pahang kan.. eh kalau baby tu dah nak keluar.. tak kan boleh ditahan2.. hospital dekat. tak ada masaalah..



9 comments:

Pen Biru said...

ana kalo masak mcm ni ana tak makan dgn nasik mak long..ana makan cm tu je..enak dimakan begitu saja..hehehehe

Maira Anjami said...

selamat pegi pahang n balik dgn selamatnye ye^_^

Ida,Japan said...

salam mak long...sedap ni sayur cam gini...suka sgt ngan asparagus tu

IXORAROXI said...

Maklong, tolonglah saya, saya teringin nak makan asparagus ni...sampai la, tak sempat2 nak beli dan masak asparagus :)

Mama Miraki said...

wahh maklong...meriah lah rumah lepas ni...ada cucu baru...bestnya kan kalau kita bersalin mak ada lagi...sy dah tak de mak...wuaaaaa sedihnya....bersalin ...sendiri jaga lah....

cik cek said...

Maklong....

Bestnya dapat ratah cam tu je...tak yah makan nasi pun...kenyang dah...sedap maklong...:)

nuwairani ismail said...

macam biasalah, sayur feveret mak long...heheh...terkenang2 zaman2 balik dr jepon dulu...sampai skrg sy tak beli2 lagi asparagus...

Juwita Jamaludin said...

sedapnya asparagus.. lama juga tak makan.. kena beli ni

noorsafone said...

sedapnya mak long...nk kena cari asparagus esok ni...