Blogger Layouts

Followers

Friday, July 8, 2011

Mihun Goreng Campur Quik Burger Ayamas


Assalamualaikum Semua..

Semenjak dua menjak ni maklong jarang bersiaran kan.. sebab kebizian yang melanda.. pagi ni maklong sempat2kan jugaklah bertanyakan kabar anak2 dan kawan2 semua.. semuga semuanya dalam keadaan sehat dan bahagia dipagi jumaat yang mulia ni..

Pagi ni maklong bangun awal dan rajin sikit.. tu pagi2 dah terhidang mihun goreng atas meja untuk sarapan pagi paklong dan anak2.. mihun ni resepinya macam biasa je cuma kali ni maklong tambah quick beger jenama ayamas yang digoreng kemudian dipotong kecil2..

Chef wan guna quick beger untuk buat nasi goreng tapi maklong bubuh dalam mihun goreng.. sedap jugak.. kira ganti ayamlah..


10 comments:

Cheq Sue said...

Dah siap sarapan ke maklong? kalau mihun goreng gini...mesti daging burger tu yang dikorek dulu... :)

cik cek said...

Maklong....

Cek dtg ni nak sarapan rumah maklong lah...ada mee hoon goreng ni...boleh ek maklong...:)

CT Delima said...

As'salam Maklong

selamat pagi :DD nak mintak semangkuk mee hoon goreng tu maklong. macam tau2 jer ct memang suka makan mee goreng eh, sukalah cayang maklong..muahhh!

nuwairani ismail said...

dah lama makcik tak bersiaran...rindu nk dgr makcik berceloteh...pagi ni siap tayang bihun goreng lagi ha...

Along Maklong said...

sue.. memang betul tekaan sue tu.. dorang korek daging beger tu dulu.. mihunnya ada lagi.. hehe

Along Maklong said...

cek..
mailah mihun ada lagi..
ingat makan tengahri pun dengan mihun ni.. hehe

Along Maklong said...

w.salam Ct..
2 mangkuk pun boleh.. hehe..
budak2 rumah ni pun lebih suka mihun dari mi..
saaayang Ct juga..

Along Maklong said...

nani..
ada masa makcik ko ni lebih suka berdiam.. (kira macam merajuklah tu..)hehe..

Maira Anjami said...

wa bestnye~~x sbr nk balik mkn mihun cmni...slalo buat mihun putih jah..
sjk akhir2 ni asek teringt mknn2 kat mesia je kalo dok dlm kls..huhu..rase nk blk raye..tpi kalo beli tiket skang konpem mahei bebenor..sabo je la sampai thun dpn..hikhik

Along Maklong said...

Adik..
mihun putih.. mihun jugak kan.. hehe

tulah nape tak rancang awal2 hari tu nak balik raya.. mesti ada tiket murah.. tahun depan pun dah tak lama lagi.. tunggu jelah.. sambil2 jenguk anak sedara baru.. 2 orang sekali gus..