Blogger Layouts

Followers

Saturday, July 9, 2011

Nasi Goreng Campur Quik Burger Ayamas

Assalamualaikum Semua..

Uols tengah buat apa tu.. hmmm.. mesti ada yang masih berselimut kan.. eh.. eh.. maklong tak kata uols tak bangun subuh.. tapi lepas solat tarik selimut semula.. kan hari ni cuti.. tak gitu..? maklong pun kadang2 macam tu jugak..

Tapi.. pagi ni maklong rajin macam pagi semalam.. (masuk bakul nampak.. hehe..) semalam maklong buat mihun goreng kan.. pagi ni maklong buat nasi goreng pulak.. bubuh quik burger tiru macam cheff wan.. tapi bahan2 yang lain tak tiru pun sebab tak ada..

Sebenarnya.. maklong pagi2 dah rasa lapar.. sebab semalam seharian maklong tak makan nasi.. kan semalam maklong balik kampung maklong yang kat tanjung karang.. hantar anak maklong berurut.. jadi maklong beli pecal dan makan pecal jelah.. maklong ni memang hantu pecal.. hala balik maklong terperangkap dalam jem kat rawang.. sampai rumah dah kepenatan.. dan cuma makan bubur yang anak maklong masak..



Nasi goreng maklong ni pun nasi goreng biasa je.. cuma maklong goreng 4 keping quik burger jenama ayamas.. lepas tu potong memanjang kemudian masukkan dalam nasi goreng.. sedap..!!
tak caya.. cubalah..

4 comments:

nuwairani ismail said...

hari ni kene beli jugak la quik beger ni.senang nk buat pape...

Along Maklong said...

nani.. beli jangan tak beli.. sedap..!! hehe..

cik cek said...

wah!...maklong kreatipnya...dari quik burger leh jadi nasi goreng lak...cek bwk pinggan ni...nak tumpang makan kat rumah maklong...leh ek...:)

Along Maklong said...

mai2 cepat..
nasik goreng ada lagi ni..
tapi burgernya dorang dah kutip awal2.. hehe..