Blogger Layouts

Followers

Saturday, July 9, 2011

Custard Tea Cake..

Assalamualaikum semua..

Eh.. ada yang dah masuk tidor ke..? maklong belum lagi.. sebab nak layan cerita "dia bukan ibuku".. kat tv3.. macam best je.. sambil tu nak tayang kek yang maklong buat lepas solat maghrib tadi.. kek ni maklong hari tu dah buat.. ni buat lagi.. saje je.. bahan2 semua ada kat rumah so, macam tak ada masaalah.. masaalahnya kek tak secantik yang mula2 maklong buat dulu.. terlebih pukul kut..

Resepi kek ni maklong ambik kat blog kakida 1001 resepi.. cuma maklong buat 1.5 adunan sebab maklong punya spring-form agak besar.. bila buat 1 adunan je.. mesti nipis sangat jadinya kan..


3 comments:

aesh came said...

hehe nmpak nipis mmg~~ tp x kesah la kut asalkan sedap dimakan~~ nampak sedap tu! dh la belum breakfast lg nih..huuu

Along Maklong said...

nipis ditengah.. tebal ditepi.. huhu..
sedap kut.. sebab anak2 makan bagi habis.. hehe.. mailah bf rumah maklong..

MakNgah said...

sy sgtlah mnyampah bila kek jd kawah kt bhg tgh.... ke mmg ptut jd mcm tu ke? Kalo guna loyang yg berlubang kt bhg tengah xdalah lompong mcm tu kot