Blogger Layouts

Followers

Wednesday, July 6, 2011

Hospital Selayang..



8 comments:

Cheq Sue said...

Maklong...sape yang masok spital ni? macam ramai je...

cik cek said...

Salam Maklong...

Sape yg masuk hospital...anak mak long ke...ape2 pun cek doakan agar cepat sembuh....

CT Delima said...

As'salam maklong

CT doakan yang sakit dan yang nak bersalin juga nanti akan diperudahkan segalanya dan cepat2 sembuh ya.

Along Maklong said...

sue..
yg pompuan tu anak maklong..
yg lelaki tu adik ipar dia.. demam..

Along Maklong said...

cek..
anak pompuan maklong mabuk.. sampai kena tahan wad.. aminn.. terima kasih diatas doa cek tuu..

Along Maklong said...

w.salam CT..
terima kasih keran mendoakan..

yang demam dah sehat.. dan yang mabuk tu lambat kut nak baik.. tapi dah boleh balik petang ni..

nuwairani ismail said...

nasya nk dapat adik ke makcik?

Along Maklong said...

nani..
aah.. si Nasya tu nak dapat adik..
tapi bila ditanya nak adik.. dia jawap tak nak.. hehe