Blogger Layouts

Followers

Friday, July 1, 2011

Air Bandung Uncle Pali


4 comments:

IXORAROXI said...

saya lama dah seboleh mungkin elak minum ais, tak tahan sungguh, rasa semacam badan, macam nak demam gitu dibuatnya...almaklum dah masuk asar gini..tapi buih air bandung tu menggoda sungguh!

Along Maklong said...

ixora..
setakat hirup buih dia tu tak jadi apa kut.. hehe.. tapi air bandung uncle pali ni memang sedap..!!

aesh came said...

hehehe uncle pali ni mmg femes kan air bandung dia..yumm yumm

Along Maklong said...

tu yang maklong pun tergoda hehe..
dah 2 kali buat dah ni..