Blogger Layouts

Followers

Tuesday, June 14, 2011

Rendang Hati & Pedal Ayam

Assalamualaikum semua..

Ni adalah antara lauk makan tengahari maklong hari ni.. hasil air tangan maklong.. yang lain tu anak maklong yang masak.. bukan masak apa pun.. goreng2 je.. ikan goreng dan ayam goreng..



10 comments:

Amie said...

assalam maklong,
mintaklah sikit rendang hati & pedal tu.....adeehhh mengidam nih!

Maira Anjami said...

wa..teringin nak makan hati..
tahniah..follower dah 100..hikhik

nuwairani ismail said...

mcm terbau2 daun limau purut tu...sedapnya...

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam Maklong...
sedap nyer rendang ati & pedal..fav hawa nih yum3x

Along Maklong said...

Amie..
w.salam.. mailah umah maklong.. ada lagi sikit ni.. simpan tuk besuk, takut basi pulak.. hehehe..

Along Maklong said...

adik..
yelah.. dulu balik, tak sempat nak masakkan hati untuk adik kan.. takpe tangguh tahun depan..
terima kasih.. tak sangka dah 100.. suka..suka.. hihi..

Along Maklong said...

Nani..
tu yang membuatkan rendang ni wangi..
baunya sampai kekinabatangan.. hehehe..

Along Maklong said...

mama..
maklong baru 1st time cuba.. sedap rupanya.. ce cuba.. ce cuba..

CT Delima said...

As'salam maklong

bila tenok rendang ni memang sedap. tapi hati ni ct tak boleh makan lebih2 terus sakit ulu hati dan sebu semacam jer.

Along Maklong said...

W.salam CT..
maklong pun bila makan mesti kesereten.. hehe faham ke..?
macam tersekat gitu.. kena sedia air bila nak makan..