Blogger Layouts

Followers

Wednesday, June 8, 2011

Alamat Dan Kek Cokelat..

Assalamualaikum semua..

Hari ni maklong ketandusan idea nak buat n3.. masak pun hari ni biasa2 je.. bukan maklong yang masak tapi menantu maklong.. dia masak ayam halia.. anak maklong diana, masak sayur sawi campur telur..

Pagi tadi lepas sarapan dengan nasi impit dan satay malam tadi yang dipanaskan.. menantu maklong eja yang beli.. maklong menyambung shopping ke JAKEL pulak.. niat asal hanya nak belikan untuk anak dan menantu dan juga cucu.. mereka nak pakai sedondon dipagi raya nanti.. warna cokelat muda.. tapi maklong dapat juga 2 pasang lagi..

Tengahari maklong berehat panjang.. petang pulak maklong mengekek pulak.. buat kek cokelat lembap lagi sekali.. ingatkan nak jamu kat kawan maklong dari pahang.. tapi.. tetamu belum sampai kek dah tinggal 1/4 je.. nampaknya maklong kena tukar menu besuk..



Sambil2 maklong menikmati kek yang sangat moist.. tapi termanis la pulak.. maklong tulis alamat ni.. nak sematkan dalam kotak fikiran.. rasanya susah sangat.. tepek kat kertas pun pasti akan hilang.. sebab ramai sangat tukang kemas.. sudahnya maklong letak kat sini jelah..



Harap2 tak hilang lagi lepas ni..!!

10 comments:

Amie said...

salam maklong,
sesibuk manapun kalu dah nama pompuan masak mesti ada 'masa' punya... tul tak...

MakNgah said...

haha
sy kenal
tulisan awk cantik
sjk dr dlu xpnh berubah

Along Maklong said...

Amie..
Betul3x.. hehehe..
dapat masak yang simpel pun jadilah.. kalau maklong masak sambal bilis pun dah memadai.. feberet tuuu..

Along Maklong said...

Timah..
yelah tuuu..
tapi yang peliknya, aku tak reti nak tulis huruf kecik.. tak tahu kenapa.. kena tanya fadilah kamsah ni.. hehehe..

Juwita Jamaludin said...

salam maklong.. terima kasih sudi datang blog saya.. salam kenal

Along Maklong said...

w.salam..
terima kasih kembali sebab sudi buat kunjungan balas..

CT NoArIzAh ArIs said...

Cantik tulisan maklong !!

Maira Anjami said...

mak..resit pos tu simpan tau..dah ckp kat pos sini,kene tau no pos mak..

Along Maklong said...

CT..
terima kasih..
tulisan orang tua je tuuu.. :D

Along Maklong said...

adik..
ok.. nasib baik tak buang lagi..
yg 1st tu.. dah dekat2 terbuang semalam.. kutip balik.. hehehe.. yg 2nd masih dalam wallet mak..