Blogger Layouts

Followers

Wednesday, October 5, 2011

4 Rm2.. pilih warna yang anda suka..




















19 comments:

Cheq Sue said...

wah...maklong dah bukak kedai ni. Tambah semangat saya nak beli acuan tu... hishhhh xleh jadi ni!

ida @ 1001resepi said...

salam, bestlah maklong...kat mana nak dapat acuan tu...:)

Citarasa Rinduan said...

mak long.,
ayu rindu kamu..
amboi2...
kalau ayu minta semua okey tak..
ayu borong tau

ps: ayu belum dapat lagi acuan botol roti jala tu.. kat mana nak cari entah lah?

Along Maklong said...

sue..
berangan dulu.. hehe..
teruja sebab ada orang oder rm30..

Along Maklong said...

ida.. w.salam..
mmng best.. !! maklong beli dr rakan fb reen khan..

Along Maklong said...

ayu..
rindu kamu juga..
haha.. nak borong semua ye.. ambiklah yang gambar tu.. hehe..

acuan ni maklong beli dari reen khan..

nuwairani ismail said...

ni promosi besar-besaran nampak! macam2 kaler dh siap ni...

Mama Miraki said...

wahhhh meriah sungguh roti jala mak long ni......tapi saya tetap terpaut pada kaler yang original...sedapnyaaaa

Along Maklong said...

haha..
mari2 oder sapa berkenan..
nanti g jepun nak borong acuan ni banyak2..

Along Maklong said...

mama..
kita serupa..
suka buat yang kaler2..
tp, utk sendiri punya maklong buat yang 1 kaler je.. kuning cair..

IXORAROXI said...

lawonya roti jala Maklong ni...kan main berwarna-warni..boleh amik tempahan ni :)

Along Maklong said...

hehe..
sikit2 adalah.. masa tak jaga cucu..
kalau beriya2 tu tak nak lah..

nana said...

salam, macam mana nak tempah yer mak long? untuk jumaat ni :)

Along Maklong said...

nana..
alahai jauh tu..
kalau dekat2 selayang ni mesti maklong buatkan..

nana said...

oh tak per... nanti nana arrange org g amik.... Serius order ni Mak Long.... :)

ibundo said...

maklong...
tak tau mana nak pilih sebab semua cantik2..

Along Maklong said...

nana..
boelh.. nak berapa..?
nak cicah kari apa..?
warna apa..?
sms or call maklong.. 0132059171

Along Maklong said...

ibundo..
kalau maklong suka tengok warna merah putih.. untuk nak makan maklong suka yang warna kuning.. warna ori.. hehe..

Nur-nba said...

Cantiknya... Maklong.. yg warna merah kuning tu cantik.. Moga semakin ramai orang yg order dengan Maklong.